Gdzie bank odsyła głuchego klienta? Na telefoniczną infolinię

Gdzie bank odsyła głuchego klienta? Na telefoniczną infolinię

Klientka mBanku zawarła kilka lat temu z bankiem dodatkową umowę ubezpieczenia. Ostatnio postanowiła z niej zrezygnować. Udała się więc do placówki. Tam jednak dowiedziała się, że musi zadzwonić do konsultanta. Problem w tym, że pani Joanna ma głęboki niedosłuch.

Czytaj więcej na:

http://rss.gazetaprawna.pl/~r/GazetaPrawna/~3/UKZneO6xlIU/859003,gdzie-bank-odsyla-gluchego-klienta-na-telefoniczna-infolinie.html

Udostępnione przez aplikację Polska Prasa RSS na Androidzie.

Biuletyn Bez Tytułu
http://e-beztytulu.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.