Tak rosyjska „fabryka trolli” działała podczas wyborów w USA. Koszt operacji to 2,2 miliona dolarów

BIULETYN BEZ TYTUŁU NEWS
Tak rosyjska "fabryka trolli" działała podczas wyborów w USA. Koszt operacji to 2,2 miliona dolarów

Prokremlowska "fabryka trolli" zorganizowała przed wyborami prezydenckimi w USA ok. 120 kont i grup w mediach społecznościowych, by zajmować się ostrymi problemami społecznymi w Stanach Zjednoczonych – ocenia rosyjski magazyn "RBK". W obszernym materiale opublikowanym na stronie internetowej we wtorek magazyn oszacował, że na działania te, wydano około 2,2 mln USD.

http://rss.dziennik.pl/~r/Dziennik-Wiadomosci/~3/fM5GNLu0hnk/560564,rosyjskie-media-fabryka-trolli-wydala-2-2-mln-usd-na-akcje-przed-wyborami-w-usa.html

— News+

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *